O-ord. Ord som inte är. ord. Ord som är.

— 2012-07-24 17:37:43 —

Valutan för pengarna här på bloggen är väll inte speciellt hög.
Jag har nog allt lite berättelser ifrån min inre historiebok att berätta, tids nog.

Träffar inte en enda ny människa utan att få frågan 'vad ska du göra till hösten?'. Iofs inte så konstigt, jag frågar ju samma sak själv. Blir ändå att man drar sitt nästintill inövade svar, det svar man sagt ett tusen gånger som ska låta så långt ifrån oplanterat som möjligt, som att detta halvår som ska spenderas hemma är oerhört noga planerat. Ett högst medvetet steg i min kommande, stora och framgångsrika karriär.
Det är inte så. Jag ska, för de undrande, iallafall inte göra någonting mer än att försöka vinna tillbaka den halv stora penningpung som jag tottalt bränt upp under min förra levnadsår, och i samma veva göra så gott jag kan med att planera mitt nästa äventyr. Vart och vad det blir får vi och ni se. Har ni det bra? Har ni någon tanke? Ni kan väll skriva något om ni vill. Sommarkram, nu ska jag på bio.



— Kommentarer —




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress:

Kommentar: