UPDATE 3

— 2012-01-28 18:23:55 —
Måste skriva detta medans jag har det färskt i huvudet, det lär komma ut lite flummigt men är lite i extas fortfarande.

Igårkväll gick vi på en hypnos show, mest för att 'sånt där är ju bara fake'.
Två av mina kompisar gick upp på scenen, fick titta mot ett blått ljus under en längre period och så hamnade dem i stadiet han beskrev som i ett kontrollerat dagdrömmande, de är medvetna vad som sker fast ändå inte.
Bland scenerna de blev utsatta för var bland annat att de var på en fest och polisen hade just kommit dit (flera av tjejerna började stor gråta av detta, livrädda vad konsekvenserna skulle bli), i en annan skulle mina kompisar föda barn (bägge skrek av djupaste smärta och pressade och pressade), följt av att de höll upp sin bebis stolta precis som i lejonkungen. Varje gång killen sade 'sleeeeeeep' så stängde de ögonen och föll ihop på plats. I en av scenerna glömde en av killarna sin mobil på scen och denna tog hypnotisören och bytte ut mot sin egen, i slutet av showen skickade han ett sms till killen där det stod 'sleep' och när killen skulle läsa högt vad det stod i smset föll han ihop på plats.
Hela showen avslutades med Q&A där han besvarade alla frågor om hur det fungerar, vilka sidor av hjärnan som berörs och hur det här kan användas osv.
blablablablabla.
Juste, jag har i stort sett alltid trott att sånt här bara är fake men igår var ta mig tusan på riktigt. Frågade ut mina vänner efteråt och de mindes ingenting av vad som skett och förstod ingenting när de fick se filmerna ifrån showen. galet..


— Kommentarer —




Linnéa 2012-01-31
URL: http://atieno.blogg.se/

Åhhh låter grymt, vill också göra nåt sånt!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress:

Kommentar: