Hjältar!

— 2012-08-24 14:06:49 —
Kämpandes och fightandes, runt omkring en. Slåss för att göra något som de 'ser', en vision, att uppfylla en liten del av en dröm. För mig eller för dig, eller kanske för de själva. Som en batman, i helt vanlig uppknäppt skjorta. En spiderman, visserligen utan spindelnät, men ack så kämpandes och inspirerandes ändå! Det finns en del hjältar som har varit runt mig i mitt liv, som jag även nu, tio år senare när jag inte har någon kontakt med dem, fortfarande får glöd av, fortfarande inspirerar mig och fortfarande ger mig en känsla av att jag kan åstadkomma vad som helst. Jag hoppas att jag kan bli en såndär hjälte för någon någon dag. Inte just för att bli hjälte sakens skull, betraktarens ögons skull, utan för känslan av att det är bra och gott.


— Kommentarer —




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress:

Kommentar: