BRRRRRRR!

— 2011-08-27 16:08:05 —

Mina kära fina vänner, mannen till höger på bilden heter Keir och är min rumskamrat på SVF i Jönköping.  Mannen gillar att spela trummor och vi kämpar och kämpar med att han ska lära sig Svenska!  Han är dessutom en avlägsen släkting till mig.
Ända fram till Jul ska jag och mina Svenska kollegor slita hårt för att förbereda oss inför Januari, då vi tillsammans med Amerikanerna här på skolan åker till Chicago för att gå på College.


Ikväll ska jag springa midnattsloppet i gbg. Med tanke på min extrema löpar-vana känns läget kritiskt. Äsch. Runt kommer jag väll iaf..


— Kommentarer —




Hanna 2011-08-27
URL: http://hannasandslott.blogg.se/

Det ser ut som att ni har det himla fint alltså, där i jönköping. (fint du har gjort det också)



saknar dig en aning. kram


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress:

Kommentar: