Maj 2012

— 2012-05-07 07:10:47 —
Jag är så lycklig. Jag är så tacksam över livet. Det här halvåret har varit fantastiskt och det har fått mig att uppskatta allt! Allt som varit som är och som kommer vara. Det finns så otroligt mycket vackra fina människor, det låter klyschigt men det finns verkligen så mycket vackert i varenda liten människa på denna jord och det är inte så svårt att hitta bara man försöker och letar.
tack för att jag kan få hjälpa människor att må bättre, avsiktligt och oavsiktligt.
och tack för att andra kan hjälpa mig att må bättre, avsiktligt och oavsiktligt.
Jag saknar hem, jag älskar hem, och jag älskar att vara här, och jag hatar att behöva åka. Det är inte dags och det är dags. Att vända blad eller att bara inte vända blad. Hur som helst, hur mycket man än vänder och vrider på det, så är det som det är. Allt är som det är.
tack tack tack så himla mycket för att allt är som det är!


— Kommentarer —




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress:

Kommentar: