UPDATE 2

— 2012-01-25 17:41:31 —
Det finns en del människor här som är aktivare på att blogga än jag.
Bland dem finns Lisa, Niclas, Carl och Linn, och de bloggar alla betydligt flitigare än jag.
Nåväl nåväl, var slutade jag sist?
Vi bor i vad som kallas 'dorm', och i princip alla bor här på skolan. Korridorerna är långa och... alltså, jag använder den här liknelsen hela tiden, och tycka vad man tycka vill men så är det - allt ser ut som i American Pie.
I matsalen finns det flera "diskar", där man kan välja man ska ha för mat. Där finns en som steker mat, en som serverar mer-lagad-mat-med-ris-och-pasta, ett gäng som gör mackor, flingor, pizza och sist en mexikan som står i mitten av matsalen och lagar något nytt påhitt varje dag. Varje dag möts man av en ' åååååh vad ska jag äta idag' och många gånger dras man mot stek disken och får en på-beställning-stekt hamburgare. Min mage säger mig dock att denna njutning inte kommer hålla länge, och att jag med säkerhet kommer börja dras mot salladsdisken inom en snar framtid. I matsalen sitter alla vid små avlånga bord, lite grupperat, men vår svf-grupp+amerikaner har byggt ett jätte långbord där vi sitter varje dag.
Oh. Får fortsätta senare, nu kurrar min onyttiga mage och jag ska dra mig mot matsalen.


— Kommentarer —




Linnéa 2012-01-25
URL: http://atieno.blogg.se/

sv: åh det låter så jääävla bra, måste skaffa NU!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress:

Kommentar: