This one time, at bandcamp...

— 2012-02-09 23:56:40 —
Hon sa 'see you six twenty five' och jag svarade 'excellent' och han tittade granskande på mig under tre fyra sekunder med sina stora blåa dumbledoreögon och sen blinkade han, log ett lugnt leende och nickade. Han har ett kyrk-skägg förrresten, den där läraren.
--
Kan inte tro att jag inte gått på orkesterrep tidigare, det är nästan höjdpunkten på mina veckor (inte för att övriga veckan är dålig utan mest för att orkesterrepen gör mig helt uppfylld låter mig spirituellt segla åtta nio varv runt Carlsson Tower och sen återvända in till Hamming Hall för att återförenas med min kropp och åter få njuta av hur bra de andra spelar på sina instrument). Ibland känner jag mig som Michelle.



— Kommentarer —




Hanna 2012-02-10
URL: http://hannasandslott.blogg.se/

Härligt att även du funnit orkesterglädjen! :) saknar dig Manfred!!!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress:

Kommentar: